Status Rita Rudaini Selepas Menang Kes Mahkamah Membuatkan Ramai Rasa Sedih. Aidil Kena Bayar RM3000

"Pihak sana berkeras cuma nak bagi 2k saja x bole lebih dengan alasan dan jawapan 'pandai2 la belanja' ", - Rita. Puas sudah Rita mempertahankan hak anak, tapi sentiasa dinafikan oleh bekas suaminya, Aidil Zafuan yang kini merupakan suami kepada Zarema. Namun, Rita bersyukur dengan keputusan mahkamah.


Akhirnya setelah sekian lama memperjuangkan hak anak-anak, mahkamah memutuskan agar Aidil Zafuan memberi nafkah RM3000 setiap bulan. Luahan hati Rita di instagram menunjukkan bahawa beliau berpuas hati walaupun jumlah sebenar nafkah yang dituntut adalah RM5000 lebih. Perenggan terakhir Rita  membuatkan ramai akan terasa sebak termasuk pihak Magicalips sendiri. (artikel oleh www.magicalips.com)


Balik dr court smlm mommy terus peluk anak2 syurga mommy...sebak syukur yg x dapat  mommy ungkap kan...mengenangkan selama 3 tahun mommy berjuang utk dapatkan hak2 anak2 syurga mommy...walaupon x banyak tp syukur pd ALLAH ...penafian hak2 kamu akhirnya ada jawapan...walaupon apa yg mommy mintak tidak dapat tapi syukur,itulah dan setakat ini lah rezeki anak2 mommy..
kerana sebelum ni pihak sana berkeras cuma nak bagi 2k saja xbole lebih dengan alasan dan jawapan 'pandai2 la belanja' ...penafian hak ank2 itu cukup menyakitkan hati mommy..ayat itu buat semangat mommy makin bertambah utk perjuangkan lebih dari itu...mommy korbankan kerja mommy untuk naik turun court..mungkin org luar x tau, kalau ada tarikh2 court,mommy x bole nk ambik job kerana bole mengganggu dua2 belah pihak, kerja dan court...tapi mommy tawakal demi anak2 mommy kerana bag imommy rezeki dariNYA..
hidup mommy habiskan untuk perjuangkan hak kamu dan hak kita...hidup mommy hanya untuk kamu...harapan mommy bila kamu besar nanti,klau kamu sayang mommy jadi lah anak yg soleh dan bertanggungjawab pada diri sendiri, pada mommy pada ALLAH,kalau kamu sayang mommy jadi lah seorg lelaki yang bertanggjawab pada isteri dan anak2 kamu,ingat balik apa yang mommy perjuangkan untuk wanita dan anak2..ryan,ryan da pandai baca kan..ryan kena terangkan pada adik dan bimbing adik jadi hamba ALLAH yang berguna...semuanya atas diri kamu dan dalam diri kamu anak2 syurga ku...mommy sayang kamu anak2 syurga mommy.. #ryanarjunarudaini #mylittleheaven #mytrueheaven
0 Komen untuk "Status Rita Rudaini Selepas Menang Kes Mahkamah Membuatkan Ramai Rasa Sedih. Aidil Kena Bayar RM3000"

 
Copyright © 2014 Viral Rival - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info